DOSTĘPNOŚĆ







Logowanie do SGB24 / SGB24 BIZNES

Dostępność

Informacja o dostępności

Informacja o dostępności

 

Skargi na dostępność

Informacja dotycząca zasad składania skarg na dostępność

Formularz skargi ws. dostępności

 

Zgłoszenia można dokonać:

  • osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku (Oddziale),
  • telefonicznie w dni robocze dla Banku, w godzinach od 07:00 do 15:00 pod nr telefonu: 62 742 91 90,
  • listownie na adres siedziby Banku lub dowolnej placówki Banku (Oddziału),
  • e-mailem na adres reklamacje@bspleszew.pl
  • przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-63342-54268-VHJJG-17
Kredyty
Lokaty
Rachunki
Karty
Bankowość elektroniczna
Ubezpieczenia
Inne usługi
Promocje
Przydatne informacje