DOSTĘPNOŚĆ







Logowanie do eBankNet Logowanie do eCorpoNet Logowanie do SGB24 / SGB24 BIZNES

Nowa bankowość SGB24 / SGB24 Biznes

Od 3 lutego 2025 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES.

Co to dla Ciebie oznacza?

  • Twój numer konta się nie zmieni
  • Wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać  na nowe

Co czeka Cię w SGB24/SGB24 BIZNES?

W bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES  przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

Zaloguj się i…

  • rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
  • zarządzaj kartami
  • ustawiaj zlecenia stałe
  • zakładaj lokaty
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu

Każdą czynność w SGB24/SGB24 BIZNES, która wymaga autoryzacji, możesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub za pomocą aplikacji mobilnej Token SGB i PINu do Tokena SGB – szczegóły w Przewodniku dla użytkownika Mobilny Token SGB.

Logowanie

Do SGB24/SGB24 BIZNES zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bspleszew.pl, przez wybranie przycisku Logowanie do SGB24/SGB24 BIZNES, który znajdziesz w prawym górnym rogu. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/

Sposób logowania

Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się – przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek PL, np.: stary login: 12345678, nowy login: PL12345678.

Po wprowadzeniu loginu poczekaj na wiadomość sms z nowym jednorazowym hasłem do logowania (NIE WPISUJ STAREGO HASŁA), kiedy zalogujesz się tym hasłem aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,

  • hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery)
  • małe i duże litery są rozróżniane przez system
  • nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź), zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &, *, !
  • zalecana jest częsta zmiana hasła, np. raz w miesiącu

po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms z kodem, którym zaakceptujesz to hasło lub zatwierdzisz logowanie poprzez aplikacje mobilną Token SGB.

Szczegóły

Więcej na temat SGB24/SGB24 BIZNES dowiesz się z Przewodników dla Klienta. Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.

Do końca stycznia 2025 r. możesz zalogować się do bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24/SGB24 BIZNES będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji. 

Mamy nadzieję, że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi codzienne bankowanie.

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24/SGB24 BIZNES dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

Kontakt

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.
 

Do pobrania

Kredyty
Lokaty
Rachunki
Karty
Bankowość elektroniczna
Ubezpieczenia
Inne usługi
Promocje
Przydatne informacje