DOSTĘPNOŚĆ







Bankowość internetowa - strefa logowania

Logowanie do eBankNet Logowanie do eCorpoNet

Sygnaliści

Bank Spółdzielczy w Pleszewie wdrożył zalecenia Ustawy o sygnalistach z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów.

Wprowadzona procedura dedykowana jest w szczególności obecnym lub byłym pracownikom, współpracownikom, kandydatom, stażystom, dostawcom, kontrahentom, akcjonariuszom czy członkom organów banku.

Podstawowy katalog naruszeń, które mogą być zgłaszane obejmuje następujące obszary: korupcja; zamówienia publiczne; usługi, produkty i rynki finansowe; przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu; bezpieczeństwo produktów i ich zgodność z wymogami; bezpieczeństwo transportu; ochrona środowiska; zdrowie publiczne; ochrona konsumentów; ochrona prywatności i danych osobowych; bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych; inne nieprawidłowości, o których mowa w ustawie, o ile informację o danym naruszeniu osoba zgłaszająca uzyskała w kontekście związanym z pracą.

Zgłoszenie powinno zawierać przejrzyste i możliwie pełne wyjaśnienie na czym polega naruszenie, opis wszystkich znanych szczegółów danej sytuacji (kiedy miała ona miejsce i na czym polegała nieprawidłowość), a także przedstawiać jak najwięcej dodatkowych informacji, takich jak listę świadków czy posiadane dowody (e-maile, zestawienia, faktury, itp.).

Przy składaniu zgłoszenia rekomendujemy podanie adresu do kontaktu (np. adres korespondencyjny, adres e-mail czy numer telefonu). Brak jego przekazania uniemożliwi lub znacznie utrudni komunikację pomiędzy nami, a w konsekwencji może uniemożliwić przekazanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub informacji zwrotnej po zakończeniu działań następczych.

Zgłoszenia należy kierować na adres: compliance@bspleszew.pl

Kredyty
Lokaty
Rachunki
Karty
Bankowość elektroniczna
Ubezpieczenia
Inne usługi
Promocje
Przydatne informacje