DOSTĘPNOŚĆ







Bankowość internetowa - strefa logowania

Logowanie do eBankNet Logowanie do eCorpoNet

Karty

Jeśli poszukujesz nowoczesnych i bezpiecznych środków płatniczych, mamy dla Ciebie szeroką ofertę akceptowanych na całym świecie kart płatniczych, służących do szybkiej i wygodnej realizacji operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych.

  • VISA / Mastercard

    Jeśli chcesz wygodnie i bezpiecznie płacić za towary i usługi w kraju i za granicą, karta Visa i Mastercard jest dla Ciebie.

    Dowiedz się więcej  >
  • VISA "młodzieżowa" / Mastercard "młodzieżowa"

    Jeśli szukasz prostego, wygodnego i bezproblemowego sposobu płacenia za wszystko, karta młodzieżowa Visa i Mastercard jest dla Ciebie.

    Dowiedz się więcej  >
  • Mastercard przedpłacona

    Karta przedpłacona MasterCard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać w kraju i za granicą

    Dowiedz się więcej  >
  • Mastercard Kredytowa

    Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa MasterCard jest dla Ciebie.

    Dowiedz się więcej  >
  • Bezpieczeństwo korzystania z kart płatniczych

    BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z KARTY PŁATNICZEJ

    Pamiętaj !

    Bezpieczeństwo jest najważniejsze.

    Dowiedz się więcej  >
  • 3D-Secure

    Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

    Co to jest usługa 3D Secure?
    Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

    Jak działa usługa 3D Secure?
    Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

    Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

    • w aplikacji mobilnej SGB Mobile,
    • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.

    Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

    Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

    Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

    Aktywacja usługi 3D Secure
    Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

    Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
    Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

    • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

    1.    Numer karty
    2.    Imię i Nazwisko
    3.    Datę ważności
    4.    Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

    • Sprawdź poprawność danych

    • Potwierdź hasłem 3D Secure

    Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

    Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

    Zablokowanie usługi 3D Secure
    Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

    Jak odblokować usługę 3D Secure?
    Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

    Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
    Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych  – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

    Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

    Dowiedz się więcej:

    Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

    Dowiedz się więcej  >
Kredyty
Lokaty
Rachunki
Karty
Bankowość elektroniczna
Ubezpieczenia
Inne usługi
Promocje
Przydatne informacje